Onze reiscombinatie

Onze reiscombinatie

maandag 17 december 2018

Feestje met een wandeling.

Vandaag is (voor Maria) een feestdag!
Nee, geen verjaardag, jubileum of bijzondere festiviteit!
Maar vandaag heb ik sinds vele, vele maanden weer een paar steekjes kunnen maken met het quilten.
Tijdens de dankjeweldag van het Quiltersgilde zat ik met mijn hand nog in de brase. En kon toen niet aan dat leuke "werkje" mee doen. Was best moeilijk, geef ik toe. Maar de Linge-cruise gaf toen veel afleiding.
En quebbelen ging uitstekend!
Vandaag ging, als therapie het aan elkaar zetten van een paar kleine hexagonnen prima. Morgen verder met dat leuke werkje, wordt vervolgd!

En bij een feestje hoort iets lekkers bij de koffie.
Hebben we gedaan!
Spaanse Magdalena's met aardbeien een slagroom. Mmmm, zo lekker.

En ja, na zoveel calorietjes riep die stappenteller weer.
Dus rondje in de omgeving, ja echt met de benenwagen!

Gele en blauw-paarse bloemetjes.
Olijfbomen.
Artisjok velden.
En helaas ook af en toe dump-afval. Maar in onze beleving zien we deze straat- vervuiling veel minder dan vele jaren geleden.

En op de camping een leuke volière met gezellig kwetterende vogeltjes. Waaronder een paar zebravinkjes. Zo leuk en die kunnen me toch gezellig quebbelen. Spreekt mij zeer aan, haha.

Groet van Cook en Quebbel.

2 opmerkingen:

  1. Hier stonden wij vorig jaar ook. Met weemoed lees ik jullie verhaal. Zaten we ook maar daar. Het is hier koud, nat en grijs. Alle botten in een lijf voel je dan. Wat heerlijk dat zonnetje, zo geniet ik toch ook mee.. In Peniscola heb je inderdaad de mooie plekjes op de foto gezet!. Reis verder, ik geniet mee

    BeantwoordenVerwijderen