Onze reiscombinatie

Onze reiscombinatie

zaterdag 16 februari 2019

Dagje rondom Kemperke.

Het is zaterdag en was-en huishoudelijke klussen dag. Och, de dag maakt niet uit, hier is het gewoon elke dag ZON-dag.
Maar zo nu en dan is het toch noodzakelijk om voor huisvrouw te spelen. Beddegoed verschonen, wasje draaien, een beetje poetsen hier en een beetje poetsen daar! 
Fijn als je een camping treft met een goed werkende wasmachine en een echte waslijn. Windje en zonnetje erbij. En voor je het weet ligt alles weer schoon in de kast. 

Leo is weer "aan het werk" bij mensen die een hulpje kunnen gebruiken. En ik .......ik vermaak me met van alles en nog wat. Handwerkje, puzzeltje, 

Als we in Spanje zijn dan komt het vaak voor dat we zo halverwege de middag de warme maaltijd gebruiken. Als 'boerendochter' komt mij dat niet vreemd voor. Ik vind het zelfs lekkerder. 
Nou is dat niet zo vreemd, iets lekker vinden, met een top-kok aan boord natuurlijk, haha. 
Maar toch, het smaakte vandaag weer uitstekend.

Aardappeltjes met broccoli en een hamburgesa. Maar wel mét een Moezel-wijntje! Er was er nog één te vinden in onze "wijnkelder"! En alles gedekt op een mooi Spaans tafelkleedje, aangeschaft op de plaatselijke markt, dat wel!! 

Het was weer een superdag.
Tijdens een kleine wandeling kwamen we weer een bijzonder boompje met vruchten tegen. Lijkt op ficus-blad, heeft pittige doornen en rode, ronde vruchten.
Ra, ra, wat is dit?


O ja, dat ritje naar Campo López houden jullie te goed. 

Groet van Cook Leo en Quebbel Maria.

1 opmerking:

  1. Heerlijk genieten, veel plezier.
    En ik heb geen idee wat voor een vrucht het is.

    BeantwoordenVerwijderen