Onze reiscombinatie

Onze reiscombinatie

donderdag 14 februari 2019

Het was even stil!!??

Ja, op het blog was het rustig, maar we hebben twee drukke weken achter de rug.
Een "vriendendienst" in de vorm van bouwvakker-activiteiten.
Naast dat Leo fantastisch kan koken is hij vanaf nu ook expert in het leggen van een betonnen vloer.

Compleet met Spaanse bicas en bovadios!
Oftewel balken en betonnen broodjes.

Maria heeft haar vlechtwerk met stofjes.


En Leo doet het echte betonvlechten!?


Tussendoor genoten we natuurlijk wel volop van het mooie weer, de prachtige omgeving en het voortreffelijke eten en drinken.
En op één van die tochtjes langs de Costa Calida zien we vele camperaars staan.


Zo maar op het strand of in de campo. Officieel mag je daar niet overnachten, maar.......Het lijkt te gedogen!

Hele groepen van allerlei soorten en maten campers staan er bij elkaar.

 Leo en ik lijkt dat niet aantrekkelijk. Wij staan liever op een camping met alle gemakken en faciliteiten bij de hand.


 Het is nu voor de tweede keer dat we aan het overwinteren zijn in ons Kemperke.
En ja het bevalt ons prima.
Wonen in een "Tiny house op wielen" is best te doen. Er is wel één voorwaarde. Het moet geen al te slecht weer zijn. En laten ze dat in Spanje nou gewoon op voorraad hebben. We boffen echt wel dit jaar. We staan al enkele weken nu aan de Costa Calida en dat is in onze ogen de warmste plek om in de winter te zijn.
 Niet alle campings zijn gedurende de wintermaanden geopend. Maar met goede gidsen en internet staan wij maar zelden voor een dichte camping-deur.

 We gaan deze week een beetje uitrusten en bijkomen van die bouw-capriolen, haha.
 Morgen misschien een tochtje naar Campo Lopez! Daarover schrijf ik dan de volgende blog.

 Lieve groet van Leo en Maria.

3 opmerkingen:

  1. Een beetje druk, met vlechtwerk 🤗
    Mooi hoor, jou stofjes vlechtwerk 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn weer even te lezen dat jullie gewoon aan het vlechten en genieten zijn. Ondertussen is het weer hier ook zonnig en kan ik op mij rondje met het hondje ook genieten van ochtendzonnestralen terwijl mijn voeten op kraakgras lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk is het hier ook zonnig, dus genieten we. En ik geniet van jouw vlechtwerk, wat leuk. Ik ga toch eens kijken of iemand het patroon voor me heeft.

    BeantwoordenVerwijderen