Onze reiscombinatie

Onze reiscombinatie

donderdag 28 februari 2019

De stappenteller blijft alert!

Dat een horloge tegenwoordig meer is dan alleen maar een tijdsaanduiding, dat is niks nieuws!
Die van Leo geeft allerlei hoogtes, temperaturen, kompasgegevens en de juiste tijd aan.
Die van mij is een aardige coach voor allerlei zaken. Om te beginnen noemt hij me Quebbel, toch aardig nietwaar! Geeft me advies bij te weinig beweging, vertelt me s'morgens hoe ik heb geslapen en hoelang. Geeft een licht signaaltje bij een appje of telefoontje. En, als hoofdzaak, het is mijn stappenteller.
Al het andere is bijzaak, maar wel leuk en superhandig!
Gisteren kreeg ik een mededeling; "Easy Peasy Day!" Maar vandaag was het weer tijd voor een fikse wandeling om die 10.000 stappen even bij elkaar te verzamelen.

Dus hoed op, sokken aan, wandelschoenen stevig aangesnoerd en gaan.
Gewoon een rondje door de campo en je komt de mooiste dingen tegen.
Geniet even mee met een paar foto's;










 Lieve groet van Leo en Maria.

 Ps: mijn horloge is een FitBit .

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk en zelfvoldaan weer terug in jullie kemperke ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en ja zo'n dingetje wil ik ook wel om mijn pols, dus op zoek naar een FitBit.

    BeantwoordenVerwijderen